Friday, May 27, 2011

Slot Malam Bersama Alumni KMNS di MPPB KMNS 2011/2012

Assalamualaikum w.b.t.

Alhamdulillah, pada hari selasa malam lepas (24 Mei 2011), bertempat di Kolej Matrikulasi Negeri Sembilan, Alumni KMNS dengan kerjasama KMNS telah menjayakan slot Malam Bersama Alumni KMNS. Slot yang merupakan salah satu aktiviti tahunan didalam Minggu Orientasi telah diadakan di Dewan Serbaguna serta Dataran Perhimpunan..

Slot yang dijalankan secara forum telah dianggotai oleh 10 orang panel yang terdiri daripada :


  1. Nurain Farahana Syuhada Binti Mat Jais
  2. Nur Aziera Binti Abd Rani
  3. Muhammad Luqman Bin Hashim
  4. Muhammad Khairuddin Bin Zaidy
  5. Muhd Rifai Bin Ishak
  6. Nur ‘Atiqah Binti Edy
  7. Shahid Mukhlis Bin Ahmad Ghazilan
  8. Saufihazali Sholiholdin
  9. Mohd Ghazali Bin Ismai
  10. Haryanti Binti Mohd Affandi
Dua kumpulan panel terdiri daripada panel yang sudah berkerjaya serta panel yang masih belajar telah diwujudkan. Mereka bersilih ganti bercerita dan berkongsi pahit manis, suka duka pengalaman serta tips berguna kepada pelajar-pelajar baru yang akan menjalani setahun/dua tahun kehidupan sebagai pelajar KMNS 2011/2012.

Pihak Alumni KMNS berbesar hati dengan kerjasama dari pihak KMNS diatas kerjasama yang dijalankan, dan kami juga berbesar hati menerima jemputan dan undangan dari mana-mana pihak seperti Kolej Matrikulasi yang lain untuk menjalinkan kerjasama dengan kami.

Untuk pelajar baru KMNS 2011/2012, pihak Alumni KMNS sekali lagi ingin mengucapkan Selamat Datang ke KMNS dan semoga berjaya dalam mengapai cita-cita masing-masing. Doa restu dari Ibu bapa haruslah sentiasa dipinta agar hidup kita lebih berkat hendaknya. Amin.

0 comments:

Post a Comment