Saturday, June 13, 2009

MPPB PDT 09/11

Assalamualaikum wbt.

Biro Informasi dan Maklumat PAKMNS ingin meuar-uarkan kepada semua bahawa minggu ini, bermula 15-19 Jun 2009, Kolej Matrikulasi Negeri Sembilan bersama-sama dengan Kolej yang lain akan menganjurkan Minggu Pengurusan Pelajar Baru Program Dua Tahun (PDT) bagi sesi 2009/2011.

Dari data semasa, jumlah surat tawaran yang dihantar kepada calon ialah lebih kurang 700, namun jumlah pelajar yang dijangkakan akan hadir mendaftar di Kolej pada hari Isnin ini, 15 Jun 2009 hanyalah seramai 200 orang.

Pihak Alumni dengan kerjasama dari Pentadbiran Kolej akan membuka 1 booth di hadapan Dewan Serba Guna (DSG). Booth ini akan menempatkan jualan yang dijalankan oleh pihak persatuan sendiri, iaitu penjualan Button Badge dan juga Baju. Antara contoh Button Badge yang dijual :














Button Badges ini boleh didapati di booth PAKMNS dengan harga yang berpatutan. Untuk design baju kami tidak berjaya upload gambar di sini kerana masalah teknikal, harap maaf.

Kepada pelajar baru yang akan mendaftar, PAKMNS ingin mengucapkan selamat datang ke KMNS dan semoga berjaya. buat Fasilitator yang terlibat dlm menguruskan MPPB kali ini, adalah diharapkan komited dalam menjalankan tugas-tugas yang telah diberikan.

KMNS dihatiku~

0 comments:

Post a Comment