Tuesday, June 9, 2009

Reunion 2009

Assalamualaikum w.b.t

Buat julung-julung kalinya, Persatuan Alumni KMNS (PAKMNS) melalui Biro Informasi serta Biro Arkib dan Dokumentasi menganjurkan Reunion yg bertempat di Mid Valley Mega Mall pada 30hb Mei 2009 yang lepas..

Saudara Khairuddin (Biro Informasi) serta saudara Taufiq Azzain (Biro Arkib dan Dokumentasi) telah bertindak sebagai penganjur utama program ini.

Tujuan program ini diadakan ialah merapatkan kembali sillaturahim yg sudah lama terjalin antara ahli-ahli alumni KMNS. Memandangkan PAKMNS baru sahaja ditubuhkan, maka ahli-ahlinya terdiri daripada fasilitator-fasilitator yg bertugas semasa Minggu Pengurusan Pelajar Baru (MPPB) tahun-tahun sudah.

Alhamdulillah, kedatangan para peserta agak menggalakkan. 25 org ahli PAKMNS telah hadir ke program reunion ini. Antara yg hadir termasuk Presiden PAKMNS, saudara Muhammad Syazwanul Badri bin Ruslan (batch 2003/2004) dari UTM Skudai.

Program Reunion ini dimulakan dengan sesi jamuan di KFC pada pukul 1230 tgh hari. Walaupun agak sesak, namun kami berjaya mendapatkan tempat yg mencukupi utk duduk bersama-sama menikmati jamuan yg disediakan.

Selepas menjamu selera serta solat, para peserta menuju pula ke Pusat Bowling Cosmic Bowl. Di sana, penganjur telah menganjurkan satu pertandingan bowling yang disertai sebahagian besar peserta yg hadir. Pertandingan Bowling ini telah dimenangi ialah saudara Aslam bin Norzahari (batch 06/07). Walaupun mendapat tentangan sengit dari saudara Presiden serta peserta-peserta lain, namun saudara Aslam gagah menuju puncak sehingga berjaya menggapai kemenangan. Tahniah diucapkan.huhuhu.

Setelah selesai pertandingan, penganjur telah menyampaikan hadiah kepada pemenang serta sedikit cenderahati sebagai tanda kenang-kenangan kepada semua peserta yang hadir ke program ini. Program tamat kira-kira pukul 4.30 petang.

Akhirnya, penulis sebagai penganjur mengucapkan terima kasih kepada semua peserta yang dapat hadir. Insya Allah, jika diizinkan, kami akan cuba menganjurkan pula pertandingan secara tahunan, yang boleh disertai oleh semua ahli-ahli PAKMNS.



Semoga berjumpa lagi.Terima Kasih~


4 comments:

  1. sekian lama menunggu akhirnya ade jugak post nye..

    ReplyDelete
  2. gmbr closeup ak ko ltak???cantekk toll...

    ReplyDelete
  3. afiq : mntk maaf.. baru ade nafsu nk up

    taufiq : ahaks..penganjur tu beb~

    ReplyDelete
  4. tak taw pon ade reunion ni, sob2~
    T_T
    naseb still dlm wad laie time tu
    uhuh sampai ati korg ^^(

    ReplyDelete