Wednesday, August 24, 2011

~KMNS HOMECOMING DAY~ (bahagian 2)

Antara gerai-gerai jualan yang dibuka semasa hari tersebut :)




Antara perkhidmatan yang disediakan ialah Klinik Motivasi.Klinik ini bertujuan untuk memberi nasihat dan bimbingan yang lebih mendalam tentang kehidupan di matrikulasi dan hala tuju selepas tamat pengajian kepada pelajar2 KMNS.




Program diteruskan lagi dengan pelbagai aktiviti2 yang disediakan untuk para pelajar dan bekas pelajar. Aktiviti2 ini bermula pada pukul 2 petang hingga pukul 4 petang.

TELEMATCH.



EXPLORACE.


Seterusnya perlawanan persahabatan di antara junior dan senior KMNS pula berlangsung pada pukul 4 petang sehingga pukul 5 petang.




Program diakhiri dengan upacara penyampaian hadiah bagi para pemenang pada pukul 5 petang. Tahniah diucapkan pada para pemenang :)



Akhir sekali kami ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada pengarah program dan semua urusetia program ini kerana sudah bertungkus lumus dalam memastikan program ini berjalan dengan lancar dan jayanya. Tahniah dan syabas pada semua! Ribuan terima kasih juga kepada bekas AJK Pelaksana Alumni KMNS yang sudah banyak berjasa untuk Persatuan Alumni Kolej Matrikulasi Negeri Sembilan ini. Terima kasih tak terhingga juga buat En. Awang Nazrul penasihat Alumni,pensyarah2,pelajar semasa dan bekas pelajar(Alumni KMNS). Akhir sekali, terima kasih kepada semua yang terlibat sama ada langsung mahupun tidak langsung dalam program ini. Diharap program sebegini dapat dilakukan lagi pada masa hadapan. Terima kasih atas semuanya dan SELAMAT BERTUGAS buat AJK Pelaksana Alumni 11/13!! goodluck :)

p/s: gambar2 selebihnya boleh dilihat di group PERSATUAN ALUMNI KOLEJ MATRIKULASI NEGERI SEMBILAN.

2 comments:

  1. alumni kmns ada group je eh? Page takde ea...

    ReplyDelete
  2. page pun ade dan page ni page yg official 4 alumni KMNS.byk informasi berkaitan dgn alumni dan KMNS yg akn kami bgtau di sini.jgn lupa like ye. kat sebelah ni ade link die :)

    ReplyDelete